TUNÇLAR HOLDİNG, GELECEĞE BUGÜNDEN YATIRIM YAPIYOR
12 Haziran 2024
Tunçlar Holding, geleceğe bugünden yatırım yapıyor" Tunçlar Holding, Türkiye'nin en hızlı büyüyen gıda şirketi Çitlekçi ile 5 yıl içinde 81 ilde olmayı hedefliyor. Holding, 2012'de Kırıkkale'de kurduğu AO bin metrekare çerezlik ay çekirdeği entegre merkezine yeni yatırımlar yapıyor. Gıda, inşaat, enerji ve turizm yatırımlarıyla adından söz ettiren ve Türkiye'nin en hızlı büyüyen gıda şirketi Çitlekçi'yi bünyesinde barındıran Tunçlar Holding, geleceğe bugünden yatırım yapıyor. Bugün Kırıkkale, Ankara, Çorum, Kayseri, Bursa, Kocaeli ve Konya gibi illerde şubeleşen Çitlekçi markasıyla 5yıl içinde 81 ilde olmayı hedefleyen Tunçlar Holding, bugünün yatırımını 2012 yılında yaptı. Tunçlar Holding, 2012yılında Kırıkkale'de 40 bin metrekare kapalı alana çerezlik ay çekirdeği entegre merkezi kurdu. Merkez kurulduğu yıllarda saatte 35 ton çitlemeye hazır şekilde çerezlik ay çekirdeği işleyebiliyordu ve tüm Türkiye'nin çerezlik çekirdek ihtiyacını karşılayabilecek kapasiteye sahipti. Bugün bu merkeze yeni yatırımlar yapılıyor.
Hali hazırdaki işleyiş günümüze uygun teknoloji ve ekipmanlarla geliştirilerek tesis yenileniyor. "12 YIL ÖNCE YOLA ÇIKTIK" "Türkiye'deki her Çitlekçi şubesi merkez fabrikadan bağımsız bir fabrika niteliğinde kuruluyor. Tunçlar Holding olarak güçlü bir Ar-Ge birimimiz var. Bizler 45yıldır geleceğe yatırım yapıyoruz" diyen Tunçlar Holding Yönetim Kurulu Vekili Abdullah Tunç, sözlerine şöyle devam ediyor: "12 yıl önce tüm Türkiye'nin kuruyemiş ihtiyacını karşılamak için yola çıktık ve başardık. Bugün gıda sektörüne bir farkındalık kazandırarak her şubemizi bir fabrika niteliğinde inşa ediyoruz. Türkiye'de herhangi bir kuruyemiş fabrikasında 4 veya 5 adet kuruyemiş kavurma makinası bulunur. Bizim yeni şubelerimizde ise en az 7, en fazla 9 adet kavurma makinası var. Müşterimiz kuruyemişte hangi ürüne el atsa sıcaktır ve tazeliğinin yanında aynı anda kavrulmuştur. Bunu Türkiye'de başaran ya da yapan başka bir marka yok." Çitlekçi markasındaki başarısını rakamlara da yansıtan Tunçlar Holding, sektörde ezberleri bozarak geliştirdiği konseptle yıllık yüzde 175 müşteri artışı sağlıyor. 2013 yılında 21 milyona yakın ziyaretçi ağırladıklarını belirten Tunç, Türkiye'deki her 4 kişiden ı'inin kuruyemiş alışverişini Çitlekçi markasından yaptığını dile getiriyor.
Tunç, önümüzdeki döneme ilişkin hedeflerini de şöyle paylaşıyor: "2024 yılı şubeleşme hedeflerimizi tamamladıktan sonra Türkiye'de her 2 kişiden ı'i kuruyemişte Çitlekçi markasını tercih edecek. Tüm yatırımlarımızda Ar-Ge ve inovasyona önem veriyoruz. Hedefimiz 5yıl içinde 81 ilde Çitlekçi markasıyla tanışmayan kişi kalmaması, ilk şubemizi Kırıkkale'de 45 ilin bağlantı noktası olan bir lokasyonda kurduk. Bizler bu sayede iç Anadolu, Akdeniz, Karadeniz, Doğu ve Güneydoğu Anadolu gibi çok geniş bir coğrafyada FARK YARATAN NOKTA Tunçlar Holding, kuruyemişi tedarik etmesinin yanında binalarının inşaatını da yapıyor, temiz enerji kullanıyor ve lojistiğini kendisi sağlıyor. 12 yıl önce farklı alanlarda yapılanan Tunçlar Holding, Tunç Yapı markası ile yap-sat ve kiralama modellerinde birçok inşaat projesi tamamladı. Son projesi ise 500 konutluk Tunç Park Ankara projesi oldu. YENİ ADIMLAR Bronze Enerji ile de temiz enerji yatırımları yapan Tunçlar Holding, kısa sürede tüm şubelerin enerji ihtiyacını temiz enerjiyle sağlayacak potansiyeli oluşturdu. Tunçlar Holding bu yıl ayrıca TNC Turizm markası ile turizm yatırımlarını hayata geçirecek. tanınır hale geldik. Ankara'yı merkez Doğu ve Batı olarak şubeleşmeye devam ediyoruz. Aracıyla hareket eden her vatandaş mutlaka Çitlekçi ile karşılaşıyor ve frene basıyor. Bizler kendimizi 'Fren Gücü En Yüksek Marka' olarak tanımlıyoruz.